November 18, 2015

OUTFIT/ SILHOUETTE


Today just a quick update again.
After a long time I decided to wear a skirt (last time it was here). I bought this one a couple of weeks ago and it's really awesome. Basic and universal. Thanks to its amazing material you can wear it everywhere. This time I opted for a casual style and combined it with my all time favourite sneakers and a simple coat. How do you like it?

Dnes opět jen rychlý update.
Po dlouhé době jsem se rozhodla, že si obleču sukni (naposledy to bylo tady). Koupila jsem si ji před pár týdny a je vážně úžasná. Obyčejná a univerzální. Díky materiálu, z kterého je, si ji můžete vzít prakticky kamkoliv. Tentokrát jsem zvolila ležérní styl a zkombinovala ji s mými oblíbenými teniskami a jednoduchým kabátem. Jak se vám líbí?


ZARA skirt and coat (old)/ H&M top/ ADIDAS Stan Smith sneakers/ GIVENCHY Mini Antigona

ph/ by David Lamač

   

14 comments:

  1. skvelé fotky ! a kombo takejto sukne (alebo aj šiat) a tenisiek mám naozaj rada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! :) já k šatům taky nejradši nosím tenisky :)

      Delete
  2. pěkný outfit, který zaujme na první pohled :))

    Style Solution

    ReplyDelete
  3. Šedivé kabáty jsou božííí ! Sekne ti to :)

    ReplyDelete
  4. Krásný outfit a ta kabelka je prostě nej! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ta sukně vypadá opravdu skvěle.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!