November 5, 2015

OUTFIT/ DARK BLUE FAUX FUR


I got this awesome dark blue faux fur for Christmas last year and since then it became my favourite mostly because of its versatility. It's great for everyday as well as for a night out or even over your ball gown. This also actually was my intention, why I chose it. I've searched so long for a jacket that would be suitable for school dances, but I didn't like the long ones over a dress, so this fur was a win. And the colour!
I think you will see more of this fur on this blog soon.
And one bonus picture is on my facebook page!

Tento úžasný, tmavě modrý, umělý kožíšek jsem dostala minulé Vánoce a od té doby se stal mým oblíbeným hlavně díky jeho univerzálnosti. Je skvělý, jak k dennímu nošení, tak i na večer do restaurace nebo dokonce i přes plesové šaty. To byl vlastně i můj záměr, proč jsem si ho vybrala. Dlouho jsem totiž hledala nějaký kabátek, který by se hodil na plesy a ty klasické dlouhé se mi přes to prostě nehodily, takže tohle byla trefa do černého. A ještě ke všemu ta barva!
Myslím, že ten kožíšek tu ještě uvidíte. 
A jedna bonusová fotka je na mém facebooku!


ZARA faux fur (old) and boots (old)/ WEEKDAY t-shirt/ LEVIS jeans/ H&M beanie (man's section)


   

11 comments:

  1. Tak tohle je nádhera, ten kabát! :-)

    ReplyDelete
  2. Ten kožíšek vypadá tak úžasně! Škoda, že už se nedá sehnat :( moc ti sluší! Jen takový dotaz, kde máš kabelku :D něco mi na tom outfitu chybělo, a pak mi to došlo! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. podobný teď určitě najdeš např. v H&M, viděla jsem tam hezký burgundy :)) a kabelku jsem s sebou měla, ale zapomněla jsem si vzít a uvědomila jsem si to až jsme dofotily :D jinak bych si k tomu určitě vzala tu moji malou černou trio bag :)

      Delete
  3. tak ten je božííí!!! moc ti suší!:)
    Style by Eliza

    ReplyDelete
  4. TAK TO JE PECKA! Děkuju, že za komentář na mém blogu, protože jinak bych se k tobě nedostala. Tímhle outfitem jsi mě totálně dostala, takže já jdu zkouknout další články a asi se bud umuset stát pravidelným čtenářem :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. moc moc moc děkuju <333 jsem ráda, že se ti outfit líbí a doufám, že se ti zalíbí i celý blog! :)

      Delete
  5. I loved you fur coat and your complete outfit .
    Do check out my blog unisex fashion blog .
    http://n-street.blogspot.in/2015/11/whats-old-is-new.html

    xoxo
    neena

    ReplyDelete
  6. Bože ten je fakt krááásny!! :))
    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    ReplyDelete
  7. To se to pěkně fotí, když máte takovou krásnou modelku :)) A ještě to prostředí!:))♥♥

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit, ten kožíšek je úplná třešnička na dortu! Moc ti to sluší :)

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!