October 12, 2014

FOOD/ BREAKFAST

Oatmeal with strawberries, figs, almonds and coconut

Breakfast is my favourite meal of the day. Mostly I like to prepare myself some oatmeal. In the evening I put some oats into a small pot and pour it over with milk (my most favourite is almond milk without sugar from Alpro), then I put it into a fridge. The next day in the morning I prepare some fruit and toppings first and cook the oatmeal until it's a little bit more thickened. In the end I sweeten it with one or two spoons of maple syrup. And what do you eat for breakfast? Do you like oatmeal?

Snídaně je moje oblíbené jídlo dne. Nejčastěji si připravuji ovesnou kaši. Večer dám ovesné vločky do malého kastrolku a zaleju je mlékem (moje nejoblíbenější je mandlové mléko bez cukru od Alpro), pak to dám na noc do ledničky. Další den ráno si nejdřív připravím nějaké ovoce a oříšky nebo kokos, potom vařím kaši taky dlouho, dokud není trochu víc zahuštěná. Nakonec ji osladím jednou nebo dvěma lžícemi javorového sirupu. A co jíte vy ke snídani? Máte rádi ovesnou kaši?

Oatmeal with maple syrup and figs (book - F. S. Fitzgerald "The Beautiful And Damned")

Oatmeal with banana, apple and cinnamon (stickers - Maildor, diary - Moleskine)

Cinnamon roll and white yoghurt with banana

Banana-oatmeal-coconut pancakes with strawberries, kiwi, peanut butter, coconut and maple syrup

Oatmeal with coconut, almonds and kiwi

Oatmeal with maple syrup, kiwi and nectarine

ph/ by me (iPhone 5S)

11 comments:

  1. Mňam! Haha tu ovsenú ( teda aspoň jej prípravu ) robíme asi na 90% rovnako :D, ja si tiež vločky verčer dám do misky a zalejem ( len vodou ) a nechám ny nic v chladničke a ráno pridávam vodu, pokým mi kaša nezhustne :) mňam

    A tvoje nazdobenie kaší je krásne, ja na to už nemám vobec chuť ju nejako nazdobiť, lebo vždy predstava čo mam v hlave vyzerá v miske úplne inak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. s vodou to bude asi ještě zdravější, ale já mám radši mléko, tak jsem si našla alespoň zdravou variantu, to mandlové je skvělé!

      Delete
  2. uuuu toto je krása! raňajky sú moja najobľúbenejšia časť dňa:D vždy musím mať niečo sladké, lebo inak mám skazený deň.
    škoricová rolka a lievance vyzerajú fakt superskvele

    ReplyDelete
    Replies
    1. já taky musím mít na sladkou snídani :)) aspoň ráno, když už ne přes celý den :D

      Delete
  3. Mňam, dala bych si a ty lívanečky, na ty se mi úplně sbíhají sliny :D. Já nemám ráda ovesné kaše, nechutná mi, jak je to takový rozblechtlý :D. Mám ráda ovesný vločky nasypaný v jogurtě + ovoce nebo s arašídovým máslem :)
    Blog by Veru

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovesné vločky z jogurtem mi taky chutnají :)) a ze začátku jsem kaši taky neměla moc ráda, ale když si to osladíš tím syrupem, tak je to mňamka :)

      Delete
  4. všechno vypadá tak krásně:)

    ReplyDelete
  5. riadne mnamky si davas na ranajky :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. MŇam, určite sa nechám inšpirovať! :--)
    Dijoun&Klaudi

    ReplyDelete

Thank you for all your lovely comments!